<
<
İlk defa tırnaklarımı budama fırsatı buldum.taa küçükkeneden beri hiç bu kadar haşır neşir olmamıştım tırnak makasıyla.ama elinde kesecek bi tırnağının olması daha ilginç tabi.

sonunda uzadılar.aslında uzamadılar.daha ancak herkesin kestiğinde kalan hali varya işte o kadar.oda uzamış hali zaten..rezil ellerimi şekle sokmaya çalışıyorum ama nafile
.kasmaaa!
gevşe azıcık.
.diyorum diyorum ama napim saklasam saklanmıyo bu koca ellerim.kız eli dediğin şöyle kibar,narin,azcana küçük filan olmalı değilmi?ama insanın kendide odun olunca eline gözüne orasına burasına yansıyo demekki..kız mız sökmüyo orda..olsun olsun artık tırnaklarımı kemirmekten vazgeçicem.bağlıcam ağzıma kaçmasın diye.napim farkına varmadan bi bakıyorum tırnağın yarısı çöp olmuş.
vazgeçicem.

Görmemişin tırnağı buda.


//can sıkıntısı//
/div> posted by | Permalink | < <<


<2Yorum


<Post a Commenta href=" ~ Anasayfa
<<
<