<
<

Ya nefret ettim be şu bilim adamlarından.hele İngiliz bilim adamlarından.hergün bi haber ya gazete yada tv.farketmez.saçma sapan şeyleri araştırıyolar beni delirtiyolar.bana bi sorsalar ya..
Ben söylerdim onlara neyi araştırmaları gerektiğinide sakalımız yokki sözümüzü dinlesinler..neis..

Son araştırma konusuda kadınlar mı zeki erkeklermi?ıq meselesi yani.ya bu zaten kadın erkek tartışmalarının baş sorunlarından biri.durduk yere böle bişi çıkarmanın ne anlamı vardı ki..şimdi bilim ve adamlarıda dedi ya daha bi doru oldu demi?bilime olan güvenim sarsıldı valla.
Neymiş efendim-14 yaşından sonra kızların zekasında bi yavaşlama oluomuş ve daha geri kalıomuş.alla alla sizin denekler geriyse biz napalım.
Yemişim uleyn bilimini..
/div> posted by | Permalink | < <<


<0Yorum


    <
<Post a Commenta href=" ~ Anasayfa
<<
<